18 Ocak, 2011

şafak kaç yüreğim

Kaç hüzün iliştirecektim nefes aralarına,kaç çile boşaltacaktım gecenin kucağına, kaç soluksuz ölüm girecekti rüyalarımaZifiri karanlık, yüreğimin caddesine sinmiş, sessiz
Kalp kaldırımları yollara sızmış, kimsesiz
Yürek zarında küçük bir uğultu kalmış, nefessiz..
Acıyı soluyorum görmediğim gözlerinden Muştu ısmarladım üveyklere ellerimden, gökler ağlarken hasretinden, ya benim gözlerimdeki rahmete ne demeli, elemli, dertli
Bu kor ellerimi yakıyor lakin sen içimdeki ateşsin
Nerdesin!!! Nerdesin
Firâk oduna düşen bir gamlı bedevi, kumlar mı yakar bedenimi aşkından düşen hareler mi, ölüm mü diriltir beni, şehla gözlerin mi!
Her deniz dalgalı saçlarından alırken ilhamını, karalar çalıyorum yüreğimin ellerine, gözbebeklerime değmeyen gözlerini çiziyorum gönül defterime
Bir çift kara göz, siyaha boyuyor geceleri, boşluğa savuruyor tüm sözleri
Eritiyor yağmura karışan matemleri
Sen yüklü kervanlardan düşen kırıntıları topluyorum zahiri..
Kanıyorum

Sol yanımdan hicranıma aksediyor kan yüklü bulutlar, içime verdiği uğultuyu ört bas etmeye çalışıyorum, susmuyor yokluğunun çığlıkları ve bir kez daha hasretinin kurşunuyla vuruluyorum
Toprağın kollarına bedenimi düşürüyorum ve sualime cevap arıyorum
Şafak kaç yüreğim?
Kaç kelam eskitti cümlelerin, kaç geceye ilişti sitemlerin Kaç uçurum boşluğunda son buldu ümitlerin
Zamanın ve mekanın, tüm aşkların kefenlerini getirdim sana,yeminler getirdim dergahına, günahkar düşlerim kadar içimdeki baharları getirdim sana
Aşkımı sabrımla bileyledin, gelmedin oysa senin için sırattan geçmiştimNerdesin!!! Nerdesin
Yine nisan yağmurları yağacak şehre, saçlarımı ıslatacağım rahmetinde ve haykıracağım
'Nerdesin ey yar!!!'
'Nerdesin ey yar!!!'
El-intizar!
El-intizar!
El-intizar!
Hayata ve bekaya Ah-u efgan, biraz mağrur, biraz efsunkâr
Biliyor musun Güller kanıyor beyaz sayfalarda, her güle bir ölüm düşüyor yokluğunda
Bu araf beni aşkının alevlerine sürüklüyor Efendim, Ölümcül bir rüya beklide benim ki
Virân bir şehre bedel, sarayları sunmazsın ya bu garibe Bu gecede bitti hasretinin gölgesinde
Kalbim ellerimde can çekişen yediveren haliyle
Ellerini yüreğimden çektin, beni kays eyledin, bir gün olsun gelmedin
Sen ki;
"Ve mâ erselnâke illâ rahmeten li'l-alemin"
Nerdesin, nerdesin Efendim

Hiç yorum yok: