28 Ocak, 2020

Gitme


Gitme
Soğuk karanlığa gömme benı
Uçurum olur günyüzü
Sabah olmaz günes doğmaz
Aydınlanmaz gökyüzü

Güçlü değilim kaldıramam
Yalnızlığa arkadaş olamam

Sanki herkes sana benziyor
Konusmalar hep sen kokuyor
Nerde bı çocukağlasa
Kedı ekmekbulamasa
Suçu sana atıyorum

Gitme
Her köşeyi döndüğümde
Hatıralar beni bekliyor
Kimin yanından geçsem
Sen sanıyorum
Burnumun direği sızlıyor

Bu kadar mı gezdik dünyayı
Kaldırımda ayak izin var
Sokaklarda bir anı saklı

Gitme
Harflerin boynu bükük
Şiirler sensiz acı dolu
Hecelerin acıması yok
Satırlarda hep düşük

Mavi soldu karardı gökyüzü
Ondanmıdır hava hep soguk
Kış ayazı değil bu
Yalın bir sessizlik

istanbul da yalnız yürüdüm
Hava puslu ağır bir koku
Kızkulesi gibi mağrur ve gururlu
Ağladım denizlere gemilere
İçimi nereye atsam bilemedim

Yine şiirlerde öldürdüm seni
Konuşmadan kırmadan
Hayallarim yok artık
Senli yada sensiz

Gitme
Öksüz kalırım ağlar içimdeki çocuk
Büyürüm o zaman alışırım yalnızlığa
Gülmez yüzüm..

Hiç yorum yok: