03 Ocak, 2011

RESİMLİ AŞK ŞİİRLERİ





Sevdalıyım sana. Seni sevmek bir kuru ekmeği paylaşmak gibi.
Her lokmada daha çok seviyorum seni.
Yıldız olup senin karanlığında gözlerinde kaybolmak..
belki senin sevginde nefes almak,
yalnızlığa perdeleri çekip mutlulukların gölgelerinde serinlemek seni sevmek..


Suskunluğa bürünüp çıkmıyorsa hiç sesim
Bilki sessizliğimde sen benim içimdesin
Aşkınla yüreğimi kavuran volkansın sen!
Sana doğru sessizce akan bir nehirim ben

Sana söz,,,
yüreğimin üzerine koyduğum yüreğini hiç bırakmayacağım.
Emin ol.Dediğin gibi sen beni öyle seveceksin ki benim dünyam şaşacak,
ben seni öyle seveceğim ki yürek bile dayanamayacak sanacak ama yanılacak sevdiğim, yanılacak. Dayanacak bu yürek, hasreti bir sigaranın dumanı gibi çekip içime, kanayan damarlarımı dağlayacağım.
sevdanın en güzel meleğisin.
Kalbimdeki tek can, hayata dair tek umudumsun.
Seninle yaşayıp, hayata yine seninle bakıyorum.
Seni düşündükçe sevdan daha da büyüyor kalbimde.
Oturduğum kayaların üzerinde,
gözlerim ufka senin gözbebeklerin geliyor,
gözlerimin önüne.
Gözlerin ufkumda büyüdükçe satırlara dökülüyor sevdan.
Her hecede her sözcükte seni yazıyorum.
Sen nefes aldıkça ben mutlu oluyorum buralarda.
Kaç mevsim geçer...
Bu hasretlik ne zaman biter?
Dağlarına kar olsam yar .. Yollarına gül olsam yar
Ateşe yanan şu gönlümü.. Gülüşünle avutsam yar
Sabah olmadan dön gel...
Ecel almadan dön gel...
Hasretin beni bir alev gibi yakmadan gel
Bülbülün yalnızlığı .. Bir gülün saklanması
Hasretinden ağlamayı... Gel de bana sor..!!
Gözlerimden akan yaşlar gibi damla damla...
Yüreğimin dinmeyen acısı gibi kana kana...
Ben seni böyle sevdim
Seni öyle sevdim ki ...
Yıldızların geceyi aydınlattığı gibi işil işil...
Denizin kumsalı okşadığı gibi serin serin...
Ben seni böyle sevdim
Seni öyle sevdim ki
Her gece seni sabahladım yudum yudum...
Özlemin büyüdü içimde alev alev...
Ben seni böyle sevdim
Seni öyle sevdim ki
Yaprakların dalları sardığı gibi yeşil yeşil...
Toprağın yağmuru sevdiği gibi ıslak ıslak...
Ben seni böyle sevdim..Seni öyle sevdim ki ..
Leylanın mecnun'u sevdiği gibi yana yana...
Hasretin dem vurduğu ateşler gibi kızıll kızıll...
Ben seni böyle sevdim
Aşkı sözlere sığdırmaya çalışıyordum,
Kan revan içinde düğümlendi cümlelerim.
Meğer aşk semasına sükutla çıkılırmış
Aşk bir Hu ile ufacık gönüle doluşurmuş.
Seni çok kez unutmak istedim...
Ama beceremedim sen sevdiğimsin.....!!
Senden her akşam ayrıldım
Her defasında sen yine bağladın kendine
Hiç sormaksızın..
Belki bir sözüne..
Belkide o güzel yüzüne bağlandım..
Bu aşk karşılıksız yazılmıştı alın yazıma

Dönüşün olurmuydu senin bana
Bir gün dönermiydin bana
O çok arzuladığım kelimeler
Senin dudaklarından dökülürmüydü bana
Bunların hepsi sende saklı sevdiğim..!!

Ama şunu iyi biliyorumki;
Ben bu çakıllı sevda yolundayım
Eğer birgün bu çakıllara takılıp düşersem
Beni elimden tutup kaldırır mısın?
Ne akşamlara, ne gecelere inan..
Onlar giderler, bir benim kalan..
Susamış gönlüm bir küçük aşka..
Senin yanında aşk bile başka..

Anma adımı sevmeyeceksen
Bir yanım üşür..
Bir yanımda sen..
Kölen olurum anlasan beni ..

Yalvarayım mı diz çöküp önünde
Gözlerimden anla ne olur
Ecelim bile sanki elinde
Karardı dünyam kurtar ne olur..
Gönlüm batmış bir denize,
Çırpınmak bir çare değiL.
Kader Küsmüş İkimize,
Ağlamak bir çare değiL.
Hep sırdaşım GecelerLe,
Bütün oLdum hecelerle,
Acılarla, Kederlerle,
Yaşamak bir çare değiL.
Gönlüm bitmez dert çekecek,
Gül yerine dert ekecek,
Bir gün olacak, dert bitecek,
Üzülmek çare değil.
Ben alıştım acılara,
Can dayanmaz ki eyvahıma,
Asi olup Allahıma,
İsyan Etmek bir çare DeğiL.
SENİ DÜŞÜNMEDEN GEÇMEK BİLMİYOR ZAMAN.GÖKYÜZÜNE ADINI HAYKIRDIĞIMDA BULUTLAR O.. GÖZÜ YAŞLI BULUTLAR.. KENDİNİ AĞLAMAKTAN ALAMIYOR..RÜZGAR SAÇLARIMIN TEK TELİNE BİLE DOKUNMUYOR..GÜNEŞ ÖFKESİNDEN TENİMİ BİLE ISITMIYOR..SENN.YOKSUN YA..SANKİ HER GÖZÜ YAŞLI BENDEN İNTİKAM ALIYOR...SEN YOKSUN YA HANİ..SANKİ HERŞEY..ÜSTÜME..ÜSTÜME.GELİYOR...
Ne olur söyleyin sevenler bana,
Ayrılmak kanun mu, aşk kitabında.
Elele tutuşup gülmeden daha,
Terketmek kanun mu aşk kitabında.

Ümitlerim kırıldı bitti,
Hayallerim yıkıldı gitti,
Bu dert beni benden etti,
Sevdim sevdim bak ne hale geldim...

Her seven sonunda düşüyor derde,
Bu aşk kitabının yazanı nerde ?
Bir aşık inandı çok sevdi diye,
Terketmek kanun mu aşk kitabında ?../ahmet selçuk ilkan
Bir çift yaprakmış dalında yumuşacık,
Tutmuşum tutmuşum ellerinden senin;
Düşmüşüz yavaşça bir sâkin derenin
İçindeymişik, yeşilmişik, sazmışık.

Balıklar gibiymiş, sessiz ve karanlık,
Yüzermiş saçların, yüzermiş nefesin;
Susarmışız öyle, bir sâkin derenin
İçindeymişik, yeşilmişik, sazmışık/can yücel

SENSİZ KALDIĞIM İLK GÜNDEN BERİ İÇİMDE BİR UMUT..VUSLATA DAİR. AKŞAMLARI İMZALADIM GÖZYAŞLARIMLA.SENİ ARAMIYOR SENİ SORMUYORSAM BU SENDEN VAZGEÇTIM DEMEK DEGİLDİR BİRDAHA BÖYLE SEVECEK OLSAM BİR KALEMDE SİLERDİM SENI… AYRILIRKEN GÖZYAŞLARIMI YOLLARINA BIRAKTIM, YÜRÜDÜGÜM YOLLARDAKİ IŞIKLARI KAPATTIM, BASTIĞIN HER TOPRAĞA ESİP SULADIM, BİR GÜN DÖNERSEN YOLLUMU BUL DIYE…

Yüreğim yorgun bugün..
Harap ve bitap..Dahada beteri
Sanki bir mezarlık yüreğim..
Ne umutlar gömmüşüm,
Ne hayaller,Ne dostluklar..!!
Kimilerine dua okuyorum,
Kimilerine lanett ..!!
Kimilerine acı bir tebessüm,
Kimilerine ne güzeldi değil mi diyorumm,
Kimilerine hiç olmamalıydın,
Kimilerine nerdesiinn..!!

Hiç aklıma gelmezdi..
Bir gün yüreğimde bir mezarlık göreceğim..
Benim yüreğim kocaman bii mezarlık bugün!...
Anlamıyorsun..başına gelmeyince
Bilemiyorsun sevmediğin zaman,
özlemin ne olduğunu
Nefes alıyorsun, özlüyorsun
Yatıyorsun, kalkıyorsun
Özlüyorsun!
Aşkın içine hasreti koyuyorsun
Ve böyle yaşıyorsun
En güzel hayalleri
Özlüyorum!
Sensizliğin içinde..senle yaşıyorum özlemi
Bardağıma koyup yudum yudum içiyorum seni
Bazen rüyalarıma alıp götürüyorum
bazen de şiirimin içine hapsediyorum
En çok da sevdiğim denizlere
koyuyorum yüreğini
Ne yaparsam yapayım
Yine de özlüyorum seni!
Bir gün bana sorarsan..
Beni seviyor musun diye
Bir sessizlik çöker üstüme
İçimdense haykırırım delicesine
Seni seviyorum, seni seviyorum diye
Atılıp, boynuna sarılasım gelir
Beni sar, hiç bırakma diyesim gelir
Ama ben susarım, söyleyemem içimdekileri
İçime, benliğime gömmüşüm seni
Kalbiminse en derin köşesinde sevgin
Zaman geçtikçe parçalayacak beni
Ölesiye mutsuz olan bu ruhum
Her zaman seni arzulayacak
Ama ben suskunluğumla kalacağım
Eğer yanımda olur da ellerimi tutarsan
Sana seni ne kadar çok sevdiğimi
Seni sevdiğimi söylerim…
İnsan rengini bilecek kadar..
Bakamadığı bir çift göze
Kaç uykusuz gece adar
Hangi silah öldürür içimde seni
Canımı gülüşüne adadığım yar
Söyle kaç damla kan yetişir
Yüreğinde aşkı aklamaya...
Ve ben kaç kez kurban olsam
Kader bu adağı bozar...
Ve seni yüreğime yazan kalem
Söyle nasıl alnıma yazar
Ben bir şarkı, ben bir tüyüm;
Ben Meryem'in yanağındaki tüyüm.
Beni bir azizin nefesi uçurur,
Kalbimde Allah'ın elleri durur.
Cici ayaklarım iplikle bağlı,
Ben onun sılası, kendimin gurbetiyim;
Ben bir azizin hasreti,
Ben Meryem'in yanağındaki tüyüm.
Benim gözlerim yeşildir, onun gözleri kara;
Ben günah kadar beyazım, o tövbe kadar kara...
Zambaklar en ıssız yerlerde açar
ve vardır her vahşi çiçekte bir gurur
bir mumum ardında bekleyen rüzgar
ışıksız ruhumu sallar da durur
zambaklar en ıssız yerlede açar
yağmurlardan sonra büyürmüş başak
meyvalar sabırla olgunlaşırmış
bir gün gözlerimin ta içine bak
anlarsın ölüler niçin yaşarmış
yağmurlardan sonra büyürmüş başak//SEZAİ KARAKOÇ

Benim düşlerimin içinde
O uyuyordu, duyuyordum.
Ben bir uykusunda onun,
Bir düş'ünde bulundum..
Uyuyordu,duyuyordu.
Avundum.
Benim düşlerimin içinde
O uyumuyordu, biliyordum.
Ben ne bir uykusunda onun,
Ne de bir düş'ünde bulundum..
Bulunsaydım, Vururdum../Özdemir Asaf
Gonul ki; divane oldu, dimağıma ismin düştü..
Dimağ ki; perişan oldu, dile sukut düştü..
Dil ki lal oldu; kalbe "har" düştü..
Kalp ki durdu; Gönle "YAR" düştü..
Yardan başkası için göze gölge düştü..
" Bırakmıyorum ki, gönülde düşünce olasın,
İstemiyorum ki, gözlerde değersiz kalasın;
Seni canımda saklıyorum; gözümde gönlümde değil.
Tâki son nefesime kadar bana yar olasın! "/TEBRİZLİ ŞEMS
Yüzüm yüzüne, gözüm gözüne değmedi hiç…
Ne sözüm sözüne ne de, gönlüm gönlüne yakın geçmedi…
Ne seni aradım, ne de beni bulmanı istemedim hiç…
Karşılaşmayı, rastlaşmayı, tesadüfü bekledim…
Karşılaşmadık, rastlaşmadık
Ve hiç; yan yana gelmedik…
Sensizim demek, bencillik…
Bensizsin demek, haddim değil…
Dedim ya, aslında biz hiç tanışmadık;
Ve hiç ayrılmadık…
Senden habersiz, seni düşünmek haksızlık…
Benden habersiz, seviyorsan beni;
Bana yazık…
İyi bir ressam olsaydım
Bütün evimin duvarına senin resmini çizerdim
Tuvalim de sen olurdun boy boy seni resmederdim
Odama resmini çizerdim gece gözlüm
Gözlerinde uyumak için
Evimin duvarları sana hasret
Bilirmisin her tarafta hayalin gezinir
Sesini duyarım kapatınca gözlerimi
Yanıma uzanırsın kokun gelir hissederim varlığını
Ürperir bedenim teninin sıcaklığında
Gelen sensin bilirim gözümün nuru
İyi bir şair olsaydım
Şiirlerime konu hep sen olurdun
Adını saklamaz dünyalara duyururdum
Mısralarımı senle doldururdum
İyi bir heykeltıraş olsaydım
Heykellerini yapar,
Her köşeye seni yerleştirirdim
Gözlerini yapmazdım benden başkasına bakmasın diye
Çünki o gözler bana ait sadece
İyi bir hatip olsaydım
Sensiz cümlem olmazdı
Kitaplar dolusu seni yazar seni anlatırdım
Ve sen olmasan ben olmazdım…/Hayrunisa şenel siyah gecem

KADERİM OLMANI NE ÇOK İSTERDİM
Bir güne seninle başlamak ne hoş olurdu
İlk sevgi sözünü senden duymak
Gözlerine bakarak sabahı karşılamak
Sevgi çaylarını seninle yudumlamak
Kaderim olmanı ne çok isterdim

Geceler benim olmalıydı yanında
Huzurla yatarken seyredebilmeliydim
Sen uyurken, ne masumdur uykular
Kıymetini bilirsen, rüyalarımda olmalısın
Kaderim olmanı ne çok isterdim

Uyandığında bıraktığım gülleri bulmalıydın
Başına taç yapmalıydım papatyalardan
Yatağında gelinciler beyaz çarşaf üzerine
Sevgiyle serpilmiş gelincik tarlası gibi
Kaderim olmanı ne çok isterdim

Gözlerin karası yakmalıydı içimi
Ellerin okşamalıydı tenimi
Sarmaşık gibi sarmalıydı kolların
Kokun bedenimde kalmalıydı
Kaderim olmanı ne çok isterdim

Hasret olmasaydı pencerede bekleyen
Ellerim semada dua ederken
Sendin tanrıdan dileğim
Ölmeden bir görsem bir sesini duyabilsem
Bütün emelimdi ölüme giderken
Kaderim olmanı ne çok isterdim

Son dileğin nedir diye sorsalar
Seni diler seni isterdim
Son bir kez seni seviyorum diye bilmek için
Seni seviyorum seni seviyorum
Sen beni aramasanda../Şiir hayrunisa

 
Kalemimden ne dizeler dökülür
Mısralar birbirini kovalar
Sonu yoktur şiirlerimin
Belki dıuygularım sonsuzdu
Belkide nokta koymayı sevmem
Şiirlerim duygularımdır
Sonlandıramam onları
Akar gider mısarlarca
Uzar kimi zaman biittimi
Kimi zaman bitecek mi
Kimi zamanda bitmese derim
Bitiremem seni icimde
Mısralarımda hep sen varsın
Sen bitmeyen Şiirimsin..
Aşk, iyi geceler öpücügünü uzun tutmaktir. Beklentidir.
Aşk, delicesine flört ederken.. yanindakinin hiçbir sey yapmama hakkini teslim etmektir. Saygidir.
Aşk, zaaflariniz oldugunu ortaya çikarir. Kabullenmektir.
Aşk, simdi zamani degil diye beklemeyi bilmektir. Sabirdir.
Aşk, saçlarda baslayip topuklarda biten bir gezintidir. Kesiftir
Aşk, Seviselim demeden sevismek, yanindakinin ne istedigini bilmektir.Anlasmaktir.
Aşk, baglandigini sandiginda, karsindakine hayir deme sansini tanimaktir.Inceliktir.
Aşk, korumaktir. Sorumluluktur.
Aşk, ciddi bir tokalasmayi kikirdamaya dönüstürmektir. Mizahtir.
Aşk, durma yoksa seni öldürürüm lafini duymaktir. Şehvettir.
Aşk, evinizdeki her seyin yerinin degistirilmesini kabullenmektir. Teslimiyettir.
Aşk, sevgilinizin ne oldugunu bütün çiplakligiyla görmektir. Gerçektir.
Aşk, saatin kaç oldugunu bilip aldirmamaktir. Nesedir.
Aşk, sizi kucaklayan kollarin, gittikçe daha çok sarilmasidir.Mutluluktur.
Aşk, gecenin bir vaktinde sen uyu, benim gitmem gerek dediginizde,uyanik kalip seni biraz daha görmeyi tercih ederim cevabini almaktir. Sicakliktir.
Aşk, tanidiginizi zannettiginiz insanin yeni yanlarini kesfetmektir. Tazeliktir.
Aşk, uyandiginizda rüyanizi yaninizda bulmanizdir. Düslerin gerçek olmasidir.
Aşk, kocaman yatagin üçte birine sikismaktir. Yakinliktir.
Aşk, evin anahtarkidan bir kopya daha yaptirmaktir.
Güvendir.yatagin üçte birine sikismaktir. Yakinliktir.
Aşk, evin anahtarkidan bir kopya daha yaptirmaktir. Güvendir.
Aşk, hosçakal dedikten sonra tekrar karsilasacagini bilmektir.Kaderdir.
Aşk, gerindiginde sizlayan vücut lafinin anlamini bilmektir. Derstir.
Aşk, ecza dolabini açtiginda, dismacunu kapagini kapatilmamis bulmaktir. Uyumdur.
Aşk, hosçakal dedikten sonra tekrar karsilasacagini bilmektir.Kaderdir.
Aşk, gerindiginde sizlayan vücut lafinin anlamini bilmektir. Derstir.
Aşk, ecza dolabini açtiginda, dismacunu kapagini kapatilmamis bulmaktir. Uyumdur.
Aşk, pencereden disariya baktiginda kiminle oldugunu hatirlamaktir. Düsüncedir.
Aşk, rüzgarin agaçlarin arasinda dolasirken çikardigi sesi dinleyip sevgilisinin yaninda olmadigina hayiflanmaktir.Yalnizliktir.
Aşk, asla anlatilmayacak hikayelerdir.

AŞK HİÇ BİR ZAMAN SÖYLENEMEYEN ..
SÖYLENEMEDİĞİ İÇİN BÜYÜK OLAN ...
SEVGİLİNİN ADINI BİLE ..DİLE DÜŞÜRMEMEK İÇİN..
ADINI ANMAYAN VE KENDİ DÜNYASINDA ONU ÇOĞALTAN BİR DUYGUDUR..

Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim.. açar açmaz duyayım kokunu.
Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun...
Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim,
gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın... ölümüm olsun.
Duygular vardır anlatılamayan..sevgiler vardır kelimelere sığmayan...
Bakışlar vardır insanı ömür boyu ağlatan...
Yollar vardır aşılması güç olan.
Kalpler vardır acılarla parçalanan, ve insanlar vardır hiç unutulmayan.
Sanma beni sevipte bırakanlardan.
Benim sevgim mezara kadar olanlardan
Sustum...Suskunluğumdu artık konuşan hep durmadan..
Vuslat vurgunu günlerimin hüzzam sevdalarına kulak verdi yine gönül;
Öylece kararsız ve yorgun...
Derken bir ben kaldım tenhasında gecenin,bir de suskunluğum...

HER AYA BAKIŞINDA BENİ HATIRLA...YILDIZLAR GÖZLERİNE TAKILIRSA..GÖZLERİNE BAKTIĞIMI SAKIN UNUTMA...BİR YAPRAK DÜŞERSE..AVUÇLARINA... ELLERİMDİR..SAKIN BIRAKMA../myzm
 
İÇİMDEN HAYKIRMAK GELİYO..
DÜNYAYA SIĞDIRAMADIĞIM SENİ..!!
KALBİME SIĞDIRMAK GELİYOR..
AĞLAMAK GELİYOR SENİ GÖRMESSEM.
AYAKTA KALIŞIMI SEVİYORUM SEBEBİ SEN OLUNCA..
YİNEDE KORKMUYORUM SENİ SEVMEKTEN..
BENN..SANA OLAN SEVGİMİ YAZAN KALEMİMİ SEVİYORUM..
SENİN ADINI YAZDIĞIM KAĞIDI SEVİYORUM..
SANA OLAN SEVGİME BENZETTİĞİM HERŞEYİ SEVGİYİ SEVİYORUM..
SANA GİDEN YOLLARI SEVİYORUM..
O KADAR ÇOKK..SEVİYORUMKİ SENİ..
SENİ KAYP ETMEK KORKUSUNU BİLE seviyorum....
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. Seni seviyorum..

HERŞEYİN OLDUM..ZAMAN ZAMAN HİÇBİRŞEYİN OLMADIĞIM..
UĞRUMA ÖLÜP ÖLÜP DİRİLDİĞİN ..UYKUSUZLUKLARIN MUTLULUĞUN.. 
MUTSUZLUĞUN ..TÜM YAZIK OLSUNLARIN VE TÜM HARİKALARIN OLDUĞUM GİBİ..
TÜM DUYGULARIN SAHİBİSİN BENDE ..
YAŞAMSIN..CANSIN.. KANSIN..
DÜNYA DÖNDÜĞÜ SÜRE BU CAN BU BEDENDE OLDUĞU SÜRE..
ÖLÜRKEN BİLE ADIN OLSUN ..
SON NEFESİMDE .SEN BENDEN GEÇSENDE.
.BENDE SONSUZA KADAR VARSIN....
YÜRÜMEK İNSANLA YOLUN ORTAK HARAKETİYMİŞ MEĞER..
İNSAN YOLDA YOL İNSANDA YÜRÜRMÜŞ..
YOLLAR AŞKLARA BENZİYOR BAZEN DÜZ..
BAZEN ENGEBELİ..BAZEN KESKİN VİRAJLAR VARDIR..
BAZEN TEPEDE YAKICI BİR GÜNEŞ..BAZEN TEN'LERİ ACITAN RÜZGAR..
İÇİNDE TEN'LERİ OLMAYAN AŞKLAR ARIYORUZ..
ALNINI SÜRDÜĞÜ TOPRAĞI GÖSTERMİŞLER BİR .."AŞIK ARABİYE.."..SEN BUNDAN YARATILDIN..Demek bu yüzden secde..
 
AŞKIMIN ADI SEN OLUNCA ..BİLDİĞİM ..BİLMEDİĞİM..DUYDUĞUM ..DUYMADIĞIM VE GÖRDÜĞÜM.. GÖRMEDİĞİM NE VARSA..HER KAPIM ...HER ANIM..SANA ÇIKIYO
SENİ BULMAK NE KADAR DEĞİŞTİRDİ BENİ..
NE ÇOK BİRİKTİRMİŞİM KELİMELERİMİ..
BİR..BİR DÖKÜLÜRKEN SEVDA SÖZCÜKLERİ,
SENİN O TEDİRGİN DURUŞUN BİLE DURDURAMIYOR BENİ..
SENİ SOLUYAN BİR RÜZGARA KAPILMIŞ GİDİYORUM..
YÜREĞİMİ BİR YELKEN GİBİ AÇTIM..SENİNLE..DOLDURUYORUM..
SENİNLE OLMANIN ,SENİNLE YAŞAMANIN ..
VE ZAMANI SADECE SENİNLE PAYLAŞMANIN EŞSİZ HAZZINI DUYUYORUM
TÜM BENLİĞİMDE..NE İYİ ETTİNDE GELDİN DÜNYAMA..
BU MASAL HİÇ BİTMESİN.."SEVDİĞİM"...
KALBİM BİR YANARDAĞDIR..GÖĞE SAVRULUR KÜLÜM..
BU ÖZLEM ATEŞİNDE SEN HİÇ YANDINMI SEVDİĞİM..SEVDAMI TILSIM GİBİ ISSIZ DAĞLARA ASIN..ŞEHRE YAĞMUR YAĞIYOR..SEN UZAKLARDASIN..
 BENSE YALNIZIM..SENSİZ../

YALNIZLIK YAŞAMDA Bİ AN.
.HEP YENİDEN BAŞLAYAN..DIŞINDAN ANLAŞILMAZ..
YADA KOCAMAN BİR YALAN..!!KOVDUKÇA KOVALAYAN..
PAYLAŞILMAZ..BİR DÜŞÜNDE BENİ SANA AYIRAN..YALNIZLIK..PAYLAŞILMAZ..PAYLAŞIL
SA YALNIZLIK OLMAZ../özdemir asaf..
SEVDALIYIM SANA..SENİ SEVMEK BİR KURU EKMEĞİ PAYLAŞMAK GİBİ..
HER LOKMADA DAHA ÇOK SEVİYORUM SENİ..
YILDIZ OLUP SENİN KARANLIĞINDA GÖZLERİNDE KAYP OLMAK
BELKİ SENİN SEVGİNDE NEFES ALMAK ..
YALNIZLIĞA PERDELERİ ÇEKİP MUTLULUKLARIN GÖLGELERİNDE SERİNLEMEK ..
SENİ SEVMEK..ÖLE BİŞİKİ..NE SEN ANLIYABİLİRSİN..nede ben anlatabilirim.
Özlemek seni nasıl bir duygudur bilemezsin sen.
Islak saçlarında ellerimin gezinmesi gibi,
Dokunuşlarla konuşmak, gözlerimle öpmek gibi.
.Umutsuzluğu arkama saklayarak,
Mutluluğumla sevmek gibi...
Beni nasıl mutlu ettiğini bilemezsin sen...
Umulmadık zamanlarda düşlemek gibi...
Sımsıcak sarılışın ardındaki öpüş gibi...
Uzaklardan  çıkıp gelişlerin gibi...
Sensiz nasıl yaşandığını bilemezsin sen..
Karanlık gecelerde yok olmak gibi...
Gözyaşlarımla yağmuru kıskandırmak gibi...
Resimlerinle  yapılan tatlı sohbetler gibi..
Sen gibi sadece senin gibi..Ve senin için olmak gibi..
Bir dağbaşı yalnızlığı yaşıyorum yeniden.,
Dağbaşı yalnızlığı ölümden beter.
Hiç kimse aramasa sormasa beni
Sen gelsen yeter..
Duymasa  da hiç kimse şâir gönlümün,
Sende karar kıldığını...
Ve içimin şerha şerha yarıldığını,
Sen bilsen yeter..
Yeni yeni cümleler kuruyorum.. içinde sen olmayan ..seni anımsatmayan.
Sildim miadı geçmiş kelimelei zihnimden...
Artık yeni özneler yeni işteşler..
Yeni yeni söz öbekleri kuruyorum.
Aşkımı başka kelimelerle anlatıyorum artık.
Kendini arama artık cümlelerimde öznem değilsin, yüklemim değilsin.
Sen benim için basit bir cümlesin tek yüklemi ”unuttum” olan.
sürgünüm gözlerinden ..demirlere vur beni..bu acı bana derman bir yandan anla beni.
heceler ateş olur sözcüklerimden geçer..alevler ortasında otur anla beni.
Kaderim olur musun?
Bu defa yürek sende son bulsun.
Varsın darılsın birileri önümüze dursun,
Hayalim sensen, ben seninim yeter ki gerçek olsun.
Ser ruhunu üzerime, bedenim ateşinle dolsun.
Bana Tanrı'nın uzattığı sevgi dolu bir kolsun.
Tut ellerimden, al yanına kalbim aşka doysun.
Sen gidilmesi gereken en huzurlu yolsun.
Yürüyorum yalınayak dilerim hep yanımda olursun.
SÖNERMİ VUSLAT İLE. SÖNÜYORSA "AŞK" DEĞİL..AŞK İSE..UMMAN BİLE SÖNDÜRECEK GÜÇ DEĞİL..SÖNERMİ ATEŞ....ATEŞ İLE..İKİ YÜREKTE MEŞALE..NE SÖNER DERYA İLE..NEDE DÜNYA OLSA PERVANE..LOKMANDA ALİM İDİ..O BULMUŞ MU Kİ.BİR ÇARE..AŞK İLLET DEĞİLKİ..ODA ONDAN DİVANE.."O"..DA ONDAN BİÇARE...

‎"Beni ilk ‘ben yaptığın’ yerdeyim…"
Eski aşk, yeni sevda, son yangın…
Bir bilsen şu anda ne haldeyim…
Seninki hançer değil, kıymıkmış meğer…
"Çekip gittiğin için çok sağol…
İnan şimdi daha iyi bir yerdeyim…"
Beynimin yarısı, hayatımın tamamı..
Ruh ikizim, can yoldaşı…
Sen bile bulamadıysan beni, bana yazık…
Dosta fısılda, düşmana hiç anlatma…
Ben, beni arayacağın en son yerdeyim..Abdullah ÖZDOĞAN

 Ruhuma bir düğüm attım ortasında
Bana sensizlik, sana sessizlik kaldı
Tek başına yaşadığım hayatlarım vardı ruhumun en derininde
Benden hiçbir şey alamadın, en derinimde yine o kaldı./.Abdullah ÖZDOĞAN

 "Yalan ömrüme bin dert katıyorum
Sana değmeden elini tutuyorum
Ömrüm bitiyor görmeden gidiyorum
Sana param parça bir kalp bırakıyorum..
Niye böyle oldu diye sen sor kendine
..."Ben gidiyorum!"..Abdullah ÖZDOĞAN

 ve sen şimdi hangi vuslatsın ki, kavuşamadığım?
hangi gecemde rüya oldun ki bana, sarıldığım?
hangi zaman duydun ki sinemdeki en anlamlı sesi?
ve hangi sözün bana dairdir ki duyabildigim?

 Sevgili
Ben, bir sensizliğim …
Bir yanım sır, gizeminde boğulduğum
Bir yanım zindan …
Tutsaklığına adanmış bir ömür!
Tutuklu kalmış zaman …

 Sevgili
Ben, bir sensizliğim …
Bir yanım,uçsuz bucaksız uçurum
Bir yanım, sana tutulmuş
Artık eylüllerden geçtim! baharı unutulmuş …

 Yenilgiye razı gelerek çıktım karşına
Gözlerinin hükmünde hükmen mağlubiyeti tatmaya geldim
Ölçüsünü bilmem sevmelerin
Aşk diye tebessüm etsen bana
Ve ben aşkı tebessümün sansam
Birazcık sevsen beni diyorum
Birazcık kandırsan
Ve ben sana kansam

Hemen yanı başında olmak
Can, kenarında seni izlemek
Gözlerine bakmak hayran hayran
Ve düşünmek
“Burada nasıl yaşanır kim bilir?” diye

 GÖZLERİMİ KAPATIP DALARIM HAYALLERE ..GEZİP DOLAŞIRIM GÖNLÜMDEKİ UZAK YERLERE.YÜCE DAĞLARDA KAR OLURUM BAZEN..VADİDE SELL.BAZEN KIRLARDA ÇİÇEKLERİ OKŞAYAN BİR ELL..DENİZİ SEYREDERİM.. ORMANLIK YEŞİLLİK SAHİLLERDEN..HAYALLERİM YÜKSELİRKEN BULUTLARA..SADECE SEN VE BENN..

SENİ DÜŞÜNMEDEN GEÇMEK BİLMİYOR ZAMAN.GÖKYÜZÜNE ADINI HAYKIRDIĞIMDA BULUTLAR O.. GÖZÜ YAŞLI BULUTLAR.. KENDİNİ AĞLAMAKTAN ALAMIYOR..RÜZGAR SAÇLARIMIN TEK TELİNE BİLE DOKUNMUYOR..GÜNEŞ ÖFKESİNDEN TENİMİ BİLE ISITMIYOR..SENN.YOKSUN YA..SANKİ HER GÖZÜ YAŞLI BENDEN İNTİKAM ALIYOR...
SEN YOKSUN YA HANİ..SANKİ HERŞEY..ÜSTÜME..ÜSTÜME.GELİYOR...



ÖYLE AĞIRKİ İÇİMDE BİRİKENLER..ATAMADIM..ANLATAMADIM..
KIRIKLARA ALDIRMAYAN DUYGULARIM ..KANATLANDI..AMA BİŞİLER VAR BIRAKMADI..BIRAKAMADIM..UÇUPTA GELEMEDİM..AŞKIN İLK HARFİNİ BİLE SÖLEYEMEDİM SANA../SEVİYORUM .diyemedimmm..sustum

SEN BENİ UZAKLARDA BİR BAŞIMA MUTLUYUMMU SANDIN..BEN, SENİ UZAKLARDA BİR BAŞIMA SENSİZ YAŞARKEN SEVDİMM..


İYİ BİR YAZAR OLSAYDIM..SENSİZ CÜMLEM OLMAZDI..KİTAPLAR DOLUSU SENİ YAZAR SENİ ANLATIRDIM..VE "SEN".OLMADAN.."BEN"..OLMAZDIM..

GÖZYAŞI DÖKMEDEN AŞK NEYE YARARKİ..
YÜREĞİNİN TAA DERİNLİKLERİNDEN ACIYI HİSSETMEDEN..
KONUŞMAK İSTEYİPTE SUSARAK..ÇOK ŞEY ANLATIP SUSMAK
ÖLE Bİ ACI Kİ BU HER BİR HÜCREN..HER ZERREN..ACIR YARA GİBİ
ONA OLAN SEVGİNİ ANLATAMAMAK..SÖLÜYEMEMEK..
ŞİİRLER NAĞMELER YAZAMADAN..SUSMAK..
VUSLATTT..SEN NE HAZİN BİŞİYSİN..VAKİT NE ZAMAN KİMBİLİR..
GÖZYAŞI OLMADAN HASRET OLMADAN..NE SEVDA SEVDA OLURDU
NE AŞK..AŞK OLURDU..
KALEM BİLE ÇARESİZSE DUYGULAR KARŞISINDA..
DİL KELAM EYLEYLERMİ..YÜREĞİNE TERCÜMAN OLURMU./meyzem
BİR UÇURUMUN KENARINDAYIZ SANKİ..
BİR ADIM ATSAK UÇURUM..BİR ADIM ÖTESİ ÖLÜM..
HAYALİN GİTMEZ GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN
VER ELİNİ SEVDİĞİM ATLIYALIM UÇURUMDAN..
ÖTESİ ÖLÜM..ÖTESİ KARA SEVDA..
SENSİZ GÜNDÜZLER BİLE KARANLIK
GECE ZİFİRİ..AY BİLE DOĞMUYO SANKİ..
GÜNLER DAHA MI UZUN NE SENSİZ..

AYLAR YILA DÖNMÜŞ SANKİ..
BEKLEYİŞ HASRET..BU KADAR MI UZUN..
ÖMÜR YETERMİ DERSİN..SEVMEYE...
YOKSA AYRILIKMI ÇÖZÜM..


4 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZELL

Adsız dedi ki...

Mükemmel hepsi birbirinden güzel tebrik ederim...

Adsız dedi ki...

gerçekten bayıldım şiirler yazılar harika. devamını diliyorum

Meyzem dedi ki...

teşekkür ederim..hoşgeldniz bloğuma