04 Ocak, 2011

aşka yön veren sözler





ARTIK NE SEVMEYİ İSTİYORUM NEDE SEVİLMEYİ ÇÜNKÜ YARIM KALDI SEVMELERİM VE HEP SAHTEYDİ SEVENLERİM.


Çocuk değilim artık, Büyüdüm. Biraz yorgun, biraz kırgınım yine de. Yeter artık! Giden yolunu, kalan yerini bilsin sadece. . .

" 'BANA' benden bahsetsen kelime yetiremezsin 'SANA' senden bahsetsem bir harfe değmezsin ! 


Karakalem resim yapmayı seviyorum, çünkü hala kimin ne renk olduğunu çözemiyorum......


 Yalnız kalırsan yalnız olmadığını bil ! Dertli isen dermanın olduğunu bil ! Her şeyin sahibiyim deme !!! EMANETÇİ olduğunu bil !


~ Sadece Senin harfLerin süsLü bende , gerisi biLdiğmz aLFabe


İki lafın belini kıralım dedik, o da aşk çıktı. Kırdık, kırıldık... Belimi doğrultana "aşk" olsun...


Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiçkimseyi satma..


"Anılarından kale yapıp sığınsa bile, yetmez yalnız başına bir ömür bir kişiye."


 Cehaletten daha korkunç fakirlik, akıldan daha büyük nimet, kibirden daha kötü bir yalnızlık yoktur.



Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye bir tanem...

 aşka tap ama gerçek aşkı bulursan, sevgiye tap ama gerçek sevgiyi bulursan, beni sev ama beni gerçek bulursan..


birgün ayrılırsan sevgilinden yaş akmasın gözünden sitem etme deymez gerçek seven asla terketmez


Belki ilk etapta yanlış insanlarla tanışmasaydık, doğru insanı bulduğumuzda, onun değerini anlayamazdık.


Herkes mükemmel olabilir. Gereksinim duyduğumuz tek sey sevgi dolu bir yürek ve gücünü sevgiden alan bir ruhtur


 Haykırdım ama isyan Etmedim.AğLadım ama beLi etmedim Caresizdim ama Pes etmedim Sensizdim ama asLa"senden vazgecmedim..


Tıpkı sevilmeyen bir öğretmen gibiydi kαlbim.. Pαrmαk kαldırαnlαrα inαt hep dersten A n L α m α y α n l α r ı seçti.



Birini seveceksen, onu herşeyinle sevme. Çünkü bittiğinde; Onu unutamamana değil, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın. 


Beni bana emanet ettiğin gibiyim, ne gözlerime göz değdi ne yüreğime ateş... Seni,Acılarımın İçinde Canım Gibi Saklıyorum 


 Ağacın Yaprakları Gibi Döküldük, Seninle Ayrı Yerlere... Oysa Ne Hayaller Kurmuştuk Aynı Dalın Üzerinde.


Büyüdüm Anne!.. AnLattığın MasaLLar Kadar Masum DeğiLmiş Hiç KimSe.. MasaLLarLa uyurdum ya , ayakta uyuyorum Artık yaLanLarLa

 

Dudαğım αcıyor dediğimde ' Ö p e y i m d e ' Geçsin diyen sevgiLi ; Yüreğim αcıyor dediğimde Çekip gitti [!]


Yolumdan dönemediğim için değil, seninle hiçbir yolda yürüyemeyeceğimi bildiğim için gidiyorum.


Eğer insan unutmak istemezse, bir günü bile hatırlar on yıl sonra...ve unutmak isteyen, bir günde unutur on yılı...


 Zalim sevgili Bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden bütün ışıklarımı söndürüyorsun!


Hoşçakal" parça tesirli bir bombadır..! ''Hoşça''sı gidenin kalbine batar, ''Kal''ı da arda kalanın


İçimdeki boşluğun, kıyılarıma vurup bıraktığı enkazı saymazsak; iyiyim diyorum soran herkese… İyiyim… Ya sen ???


KonuşurSam YaraLı keLimeLer SunmakTan Korkuyorum Geri aLınmayacak SözLer Adına Ağzımın Sürgüsünü Çektim Artık..SuSuyoRum..!


aşk sadece seni seviyorum demek değil ,sevdiğine doyasıya bakmaktır..uzaktaysa bile bu kalbin sadeceonun için atığını hissetmektir.. 


- ”Senden yana olanların da, sana karşı olanların da bir değeri yok; seni anlamadıkça…”


 Hani Çok Su Verince Ölürmüş Ya Çiçekler.. "Birisi"ni de Çok Sevince, Bırakıp Gidiyormuş Meğer.


Uzatma eLLerini, uzak oLsun.. istemez..! benden aLdıkLarını vermeye senin gücün yetmez!!


ihanet limitini aşıp , Radara yakalanmışsın gene.. Ama üzgünüm!.. bende sana üfletecek bir " kalp " yok artık


Hakkını yememek lazım, çok "hayırsever"di. Ne zaman "beni seviyor musun?" diye sorsam, hep "hayır "derdi..

 

Anladım ki gönül çuvalımdaki, kelimeler sana yetmez,Oysa gönlüm güzel olmazsa bahçemde bir ''GÜL'' dahi bitmez..Ey Sevgili, Senin "AŞK'ın" daim olsun, Benim yaram olsa da fark etmez.!  

 Görmek, bilmek değildir..Görmeden de bilinir..Bilmek, anlamak değil..Bilmeyen de anlayabilir..Anlayınca YANDIM deme sakın..Her anlayan da yanmayabilir..Ve yanmak başkadır, pervâne olmak, çerâğ olmak başka..her aşığım ... diyende meşki arama..Âşık olmak başkadır, Aşk olmak başka..!

AŞK işte... nâm–ı diğer, acının mührü..! 

 

Sevmek yürek ister" değil, "Her yürek sevmek ister". Sadece sevdiğine sonuna kadar sahip çıkabilmek, cesaret ister.

 

Hiç yorum yok: