19 Şubat, 2011

ey hayat


Ey hayat !!

Tüm düşlerim gözünden düşmüş,
Vaktidir: can kırıkları üzerinde seyrü seferlerimin….
Kan revanım yürüyorum..avare
Heybemdeki . azığım., ..serencamından geriye kalan küller

Tüm adresler sana çıkıyor.. yollar sende bitiyor…
ömrüm seni aramakla geçiyor…Hayat :kervanının sonunda kalan zerre kahramanıyım….
Sır hanına kafa tutan…
Yolum; güllerle bezeli gül dalı, her adımda yüreğimi kanatan…
Sevdam:ahraz dilinde fısıltısını duyamadığım yanık türküm….

Gözlerin:bir temaşa ile bin karmaşada bittiğim an..!!
Gönlüm; hicran umanında kaybolduğum bir liman..
Öyküm:ezgisi göz yaşım olan ; gözbebeğimi büyüten…ninnim
Artık Vaktidir: can kırıkları üzerinde seyrü seferlerimin
Ey hayat;

Sende, gidiyordum; bende, kanıyordum yalnızlığı
Ellerimde son papatyam senden kalan
Her yaprağı …vuslata gebe…

Evvelden sancılı
Son yaprağı hicran
..
Sayfalar arasında ruhumu kuruttum..
Nasır tutmuş beynimde birkaç avuntu
Seherlerde sabıra kurban edeceğim:
Koynumda kara gözlü hayaller büyüttüm..

Ey hayat;

Sende, gidiyordum; bende, kanıyordum yanlızıgı
Vaktidir: can kırıkları üzerinde seyrü seferlerimin

Hadi bismillah….!!

Hiç yorum yok: