09 Mart, 2011

kendime susmayı öğrettim

Hiç düşündünüz mü kendinizdeki değişiklikleri...eski Siz nasıldı?Yeni siz nasıl?hangisiyle daha mutluydunuz..?Ben düşündüm!!Eskiden daha kırılgan Daha hassastım
Şimdi yine hassas ve duyarlıyım sadece duvarlarım var artık..

Birde kabuğum var arada saklandığım..Önceden Kırılgandım şimdi de kırılganım ama Kabuğum var artık..Ve artık Kendime susmayıda Öğrendim...eskiden sinirimi tepkimi daha sert ve o anda verirdim ama bunun sadece beni üzdüğünü karşımdakinin umursamadığını anladım şimdilerde tepki vermek yerine bazen susmayı tercih ediyorum...susmanında verile bilecek en büyük cevap oldugunu düşünüyorum...yada daha özenli kelimeler kullanmayı deniyorum...


Sevmeyi öğrendim ,sevilmemeyide öğrendim!Güveni öğrendim,Güvenmenin acısınıda..Gitmeyi de Öğrendim Gelmenin faydasını Göremeyince..Ama en çok Kendime Susmayı Öğrendim.Susmakta konuşmaktır aslında Ve bazen Susarak Konuşur Yüreklerimiz.Susmaların eşiğinde nasılda konuştuk Sessizce yürekten yüreğe bunu ancak Susabilen bilir..İlla dilden dökülmesi gerekmez sözcüklerin Ben kendime susmayı öğrettim ...

Hiç yorum yok: