09 Mart, 2011

sorularım ve cevaplarım var ey hayat

Hayata dair sorduğum sorularım cevapları ve açıklanmış anlam kazanmış sonuçlarım var.Yanlış bildiklerimde ,doğru bildiklerimde hiç bilemediklerimde var.Bu yanlıştır diye düşünüp doğru yaptıklarımda yanlış olduğunu bile bile yanlış yaptıklarımda var.
Bildiğim bir şey daha var oda daha yapılacak yaşanacak savaşacak çok şeyin olması .Soracağım hesaplar bana sorulan soruların cevapları var.Her ne kadar cevaplarıımın bir çoğunu aldımsada hala sorarım hayatmı bana yanlış yaptı benmi yanlış yaptım hayata diye.Bu güne kadar girdiğim savaşlardan aldığım yaralar bu bedende derin yaralar açmış olsada çoğunda bir parçamı bırakmış olsamda savaş lar daha bitmedi hala yürümem gereken bir yol ve bir çok savaşım var hayatla!!!

Tüm güzel sırlarımı kötü anlarımı acılarımı sevinçlerimi yasaklarımı cevaplarımı sorularımı Mavi derinliklere gömüyorum ...Üzerimden geçecek olan ve direk olarak üzerime gelecek olan dalgaları görüyorum Kim bilir belki bu dalgaları hasarsız atlatabilriim belkide çok hasar alabilirim ama savaşmaya devam diyorum.Belki hayattan kopacağım tümden belkide tam tersi daha iyi ve cesur bir savaşçı olacağım bunu zaman gösterecek diyorum.


Bildiğim bir şey daha var oda daha yapılacak yaşanacak savaşacak çok şeyin olması .Soracağım hesaplar bana sorulan soruların cevapları var.Her ne kadar cevaplarıımın bir çoğunu aldımsada hala sorarım hayatmı bana yanlış yaptı benmi yanlış yaptım hayata diye.Bu güne kadar girdiğim savaşlardan aldığım yaralar bu bedende derin yaralar açmış olsada çoğunda bir parçamı bırakmış olsamda savaş lar daha bitmedi hala yürümem gereken bir yol ve bir çok savaşım var hayatla!!! 

Geçmişten geleceğe ancak bu savaşla geçebiliyor ruhumda. Geçmişi olanın geleceği savaşsız olmuyormuş! Hem mutlu hem huzurlu hem coşkulu hem korkusuz hem kuşkusuz olmalıyım. Hayır hayır ben savaşacağım ve kazanacağım bu hayatı yeniden yaşayacağım AHDİM OLSUN !!!

Hiç yorum yok: