10 Mart, 2011

vuslatına talibim


Ayazlara aldanıp düşme karanlıklara.

Ben, yüreğime baharları doldurup
Sevginde ” mutlulukları” tatmaya geliyorum.

Ellerindeki toprak kokusunu,

Yüreğindeki ölümsüz sevda umudunu
Ömür boyu ” sende ” yaşamaya geliyorum.

Kaldır baharlarda kurumuş düşlerini,

Üşüyen ellerini aç,İçine çek yüreğimin sıcaklığını.
Ben, avuçlarıma ” yıldızları ” doldurup Gözlerime ” gökkuşağını ” giydirip;

Her gülüşünde sana yağmaya geliyorum.

Acılarında kanamış,
Umutlarını ser kurak toprağa.Ben, ömrümü sana adayıp;Acılarını ” yüreğimde” yakmaya geliyorum.
Düşlerimi avuçlarına sunup,Gülüşlerinde karanlıklarını boğup;Gökkuşağında gözlerinde doğmaya geliyorum.

Biraz daha dayan acılara,

Bırak üzülme dökülen gözyaşlarına.
Bu sabah güneşle,Islak gözlerini kurutmaya geliyorum.
Karanlıklarına gözlerimin aydınlığını giydirip
ömrüne, ömrümü feda edip

Yüreğinde ” yaşamaya “geliyorum…

Vuslatına Talibim…

Hiç yorum yok: