06 Mart, 2011

sen aşksın


Oysa bilmelisin "YAR"..
"İhdinassıradel-müstagıym" edasıyla.."SEN" Rabbimden dilediğim her kelam'a Fatiha'msın..!!
SEVGİLİ..!Sen benim en gizli sadakam ve cehennemle arama set olacak en tatlı gözyaşımsın..!
Sen benim solumda saklı, secdedeki duamsın..! Sen, kalbimin en mahrem yanı,
Rabbimin armağanı ve en güzel yangınımsın..! Herkes gitsede sevgili! SEN BANA KALANSIN..! Çünkü SEN, AŞKSIN..!

Kimde Unuttun Aslı'mı Yar.. Kimde Unuttun da AŞK Bize Bu Denli Farz'ken Sünnetini Bile İfşa Edemeyip Özne'siz Bir Cümle Gibi...Hicran'a Düşürdük Biz Bu Yazgıyı ..
Oysa ben farz bilmiştim sevmeyi. Bir ibadet gibi.
Nereden bilebilirdim ki, beni sırf zekat niyetine sevdiğini sevgili...



Sûrc-i Lîsan Ettiyse Bu AŞK , Alfabem'sin Yeniden Yaz Yâr ..
Zirâ ; Ben Sadece Gözlerindeki Tevsir'e Âmedeyim…

Hiç yorum yok: